Copyright © 2023 XStore theme. Created by 8theme – WordPress WooCommerce themes.
+359 898 223 889
Няма продукти в списъка с желания.
Няма продукти в количката.
За повече информация по рекламации и връщане на стоки можете да ни потърсите на 0898 223 889 в работно време.
Купувачът има право да анулира поръчката, без да посочва причина, не по-късно от 14 дни от получаването на стоката.
Ако в тези случаи поръчката е била платена от Купувача, Продавачът се задължава да върне получената сума обратно по сметката на Купувача, не по-късно от 14 дни след като Продавачът получи обратно стоката и установи, че е върната, съобразно общите условия на Продавача.
Продавачът си запазва правото да анулира поръчката на Купувача или част от нея в следните случаи:
В случай че възникне някоя от ситуациите, изброени в точка а, б, в, Продавачът е длъжен незабавно да се свърже с Купувача и да предложи по-нататъшни действия за разрешаване на проблема.
Купувачът може да не е съгласен с предложените алтернативни решения и може да се откаже от договора.
Купувачът може да се откаже от договора в рамките на 14 дни от получаването на стоката, дори и без да посочва причина.
За целта купувачът задължително попълва форма за връщане на продукти.
За да се възползвате от 14 дневния срок за връщане е необходимо да се спазят някой основни правила:
• Стоките са пълна окомплектовка с придружаващата ги документация за покупка и при условията по чл. 55 (здрава стока) от Закона за защита на потребителите.
• При положение, че потребителят не е запазил оригиналната опаковка следва да опакова стоката за транспортиране, с цел запазването й. Препоръчително е опаковането да е съобразено с теглото и съдържанието на стоката. Всеки пакет следва да бъде сигурно запечатан и подсилен по ръбовете. За надеждна опаковка практиката налага използването на поне 2 различни компонента (велпапе/ картон, аеропласт, найлон, стреч фолио и/или тиксо), тъй като риска от погиване/нараняване на стоката е за сметка на потребителя до приемането й в склад на Продавача.
• Наранени при опити за сглабяне или употреба изделия не подлежат на връщане.
• Заплатени суми за допълнителни услуги (цена за доставка) не се възстановяват.
• Търговецът при наличието на хипотезата на т.5 от чл.57 ЗЗП , а именно „за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето“ си запазва правото да не удовлетворява искането на потребителя за отказ по чл.50-56 ЗЗП.
При отказ от договора потребителят е длъжен да поеме преките разходи по връщането на стоката (основание чл.55 ал.2 ЗЗП).
Продавачът се задължава да върне на Купувача сумата за изплащане на стоките без неоправдано забавяне, не по-късно от 14 дни от датата на връчване на уведомлението за отказ от договора.
Продавачът не е длъжен да върне плащането на потребителя преди стоката да му бъде доставена или докато потребителят не докаже, че стоката е върната на Продавача.
Разходите, свързани с връщането на стоките на Продавача, се поемат от Купувача.
Купувачът има право да поиска замяна на стоки в рамките на 14 дни от доставката, съгласно настоящите условия за връщане на продукти.
При отказ от договора, дори и в случай на замяна на стоки с нови, стоките трябва да отговарят на следните критерии:
Съгласно настоящите условия за връщане на продукти, Продавачът няма да приеме пратката от Купувача, ако той я е изпратил с наложен платеж.
Тук ще намерите повече подробности за законоустановените условия за връщане на продукти